16 Ιουν 2019

Κι άλλα νέα



Στο μάθημα των Μαθηματικών φτιάξαμε τα δικά μας ΤΑΓΚΡΑΜ

Κάναμε πολλές πολλές επαναλήψεις εφ΄όλης της ύλης (με υλικό από το ιστολόγιό μας)στην αίθουσα των υπολογιστών με μοναδικό  αντίπαλο τον χρόνο

Μάθαμε στους συμμαθητές μας που δεν ήξεραν να παίζουν TETRIS


Tελειώσαμε το βιβλίο της Ιστορίας χρωματίζοντας την ημερομηνία της Άλωσης

Επίσης ο καθένας με τον τρόπο του, σε κάθε μάθημα αποχαιρέτησε τα βιβλία που τόση υπομονή  και αγάπη μας προσέφεραν τη γνώση!

Το τελευταίο μάθημα αφορούσε την...αξιολόγησης της κυρίας!Ήρθε η ώρα να πάρω κι εγώ τους βαθμούς μου .Να δω πώς νιώσατε για τη χρονιά που πέρασε, τι σας άρεσε, τι να βελτιώσω ,τι είναι αυτό που μοιραστήκαμε ή που θα θέλατε να μοιραστούμε!

Τα διάβασα όλα προσεκτικά ,τα έβαλα στο μυαλό και την καρδιά μου και ...είμαι τόσο χαρούμενη που σας έχω μαθητούδια μου!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!

 Και μια ακόμα σχολική χρονιά έφτασε στο τέλος!  Ευχαριστούμε όλους εσάς που μας στηρίξατε και  μας ακολουθήσατε στο ταξίδι της γνώση...